Aug 16, 2012

31 Days Challenge - Day 15: Delicate Nails!

Olá! 
Um pequeno desabafo e podem saltar se quiserem: 15 dias do desafio se passaram e eu ainda continuo  nisto (para surpresa minha!) mas devo confessar que começo a ficar um bocado cansada de o fazer... tanto que as minhas unhas têm estado sempre nuas a não ser que goste mesmo daquilo que fiz (faço diferentes dias do desafio por dia - admito - e as unhas sofrem com isso, mas gosto de ter as coisas adiantadas...). Enfim, só mais 16 e isto passa! A manicure de hoje foi feita depois de outras 4 manicures e por isso as cutículas estão horrorosas: perdoem-me!
Agora falando no dia de hoje! Isto pede "unhas delicadas"... juro que não sei o que é isso... uma francesinha com flores? Não faço ideia! Mas tudo o que leva flores é delicado, certo? Portanto fui cuscar os meus lenços de novo e achei este delicado (é?). Decidi inspirar-me nele e saiu esta manicure verde clarinha (yes love k011, não gosto muito de pintar com ele) com flores feitas por uma dotting tool. Espero que gostem e digam a vossa opinião: delicada? sim? não? nim?


Hello!
A little relief and you can jump this if you want to: 15 days of this challenge have passed and I still keep doinf it (for my surprise!) but I must confess that I start getting tired of this... so much that my nails are always naked unless I really like what I've done (I do like 4/5 days of the challenge per day - I admit - and my nails are suffering from it, but I really like an advance...) Oh well, just more 16 days and it is finished! Today's manicure was done after 4 other nail arts so my cuticles look horrible: I'm sorry!
Now talking about today! This says "delicate print" and I swear I don't know what is that.. a french manicure with a flower on the ring finger??? I really don't know! But everything with flowers is delicate, right? So I was checking my scarfs to find some inspiration and I found this one and it is delicate, in my opinion (is it?) Look what I got! A light green manicure (Yes Love k011) and dotting tool flowers! Hope you like it and tell me if you think this is delicate!




Tribais, amanhã!
Tribal tomorrow!

7 comments:

  1. I like this manicure!! It looks SO similar to your scarf. I think it can be delicate :)

    ReplyDelete
  2. Wow this looks really beautiful - it definitely is delicate :)
    My nails are suffering too!!! So much so that I had to cut them all back super short so I am not doing the challenge for a few days so my nails can recover!
    I love your manicure and the scarf is pretty too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, good luck with that :( My nails are shorter too now :\
      And thank you!

      Delete
  3. Great interpretation, these are gorgeous!

    ReplyDelete
  4. Olá!

    As tuas unhas e as flores ficaram lindas!
    Agradeço a tua visita no meu cantinho.

    Beijinhos
    Néné

    http://miscelaneasssss.blogspot.com

    ReplyDelete