Aug 4, 2012

31 Days Challenge - Day 4: Green Nails!

Boa tarde! Ou bom dia, ou boa noite, bem, olá!
Hoje mostro-vos o quarto dia do desafio (verde!) e o meu mais simples de todo o desafio, creio. Assim que vi que eram necessárias unhas verdes pensei logo no verniz Virgin Forest da colecção Coolibri da Catrice e foi com o que pintei. Depois que o vi nas unhas não fui capaz de fazer mais nada. É lindo, pinta bem e com duas camadas fica perfeito. Tem apenas um senão: mancha. Mancha cutículas ao pintar (dá para ver nas fotos, principalmente na última) e mancha unhas. Não é muito, mas eu nunca tenho destes problemas e odeio quando acontece. Deixo-vos com as fotos!

Good afternoon! Or good morning, or good evening, well, hi! Today I'm going to show you the fourth day of this challenge (green!) and my simplest nails, I think. When I saw it was necessary to do green nails, I immediately thought about the nail polish "Virgin Forest" from Coolibri's colection by Catrice and that was what I applied. After I saw it on my nails I couldn't do anything more. It is gorgeous, you can apply it very well, two coats and it stays perfect. It has only one drawback: stained my cuticles and nails. Not that much, but I really don't like that. I'll leave you with the pictures!




Amanhã, a minha cor favorita!
Tomorrow, my favorite color!


6 comments:

  1. This is SUCH a beautiful colour, wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was wow too! Love it!! It is perfect for any season!

      Delete
  2. You are right....you don't need anything more! Such a beautiful color!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeap. It is so pretty by itself! Thank you. :D

      Delete
  3. Ai minha nossa... mancha cutículas... não quero! lol E vou ignorar o quão bonito é... ponto final. kiss kiss

    ReplyDelete
    Replies
    1. E mancha unhas :(

      beijinhossss!

      Delete