Aug 6, 2012

31 Days Challenge - Day 6: Violet Nails!

Olá!!! Como disse ontem, não percebo nada de roxos e todos os derivados deste, então para as unhas violeta tive que ir ao google pesquisar a cor e apareceu-me a flor. Inspirei-me na cor da flor e usei o Azulle da Ludurana (que o meu é roxo, porque estes Azulle's são lindos mas foram um desastre no que toca à cor LOL) e por fim o Lavender, glitter da Milani. E como estou com pressa, não digo mais nada, gostei muito do resultado final!
Hello! As I said yesterday, I don't know the differences between purple tones, so for today I "googled" violet and I saw the flower. Inspired by this flower color, I used Azulle by Ludurana (mine is purple, not blue like the most, Ludurana confused it all)  and glitter Lavender by Milani. I'm in a hurry, so I won't say anything more, I really liked the final result!





Preto e branco amanhã!
Black and white tomorrow!

3 comments:

  1. Delicio-me com os vernizes que escolhes, tens muito bom gosto!
    As tuas unhas ficaram lindas =)
    Beijinhos,
    Rosana

    http://eternalfeelingss.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, muito obrigada, se bem que acho que este podia ter sido mais "violeta" mas como não percebo muito disto... ehehe

      beijinhos!

      Delete
  2. wow, Carina! from all the manis you showed here, these violet nails are, undoubtedly, my favorites. I love the color and, specially, the glitter! it is so simple and, at the same time, so beautiful, exactly like I am! (haha, not.)
    I can't wait to see tomorrow's challenge. (A)
    kiss :*

    ReplyDelete